دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

هک شبکه های مجای (تلگرام و اینستاگرام) حقیقت دارد؟

امروزه وارد هر کانال و گروهی که می شویم، پیام های متعددی مبنی بر هک تلگرام دیده می شود. این پیام ها به منظور جذب کاربران برای خرید کالا یا خدماتی است که در نهایت هیچ فایده ای برای کاربر ندارد. همان طور که در بند بالا گفتیم، سرورهای تلگرام از روش های نوین و بسیار پیچیده رمزنگاری استفاده می کنند که این شیوه باعث می شود نه تنها کاربر عادی، بلکه متخصصین باتجربه هک و امنیت نیز در امر دسترسی به سرورهای تلگرام ناتوان باشند. به همین دلیل است که می گوییم هک تلگرام با استفاده از نفوذ به سرورهای این برنامه تقریبا غیرممکن است و اگر هم هکی صورت بگیرد، تنها با استفاده از فریب دادن کاربری که هک شده است انجام می شود نه هک سرورهای تلگرام.

هک تلگرام بدون فریب کاربر محال است؛ این جمله، جمله ای است که تمام کارشناسان و مختصصان شبکه و امنیت به آن اذعان داشته و آن را قبول دارند؛ بنابراین این ادعای بی اساس که هک تلگرام به صورت 100درصد تضمینی انجام می شود، تنها یک ادعای واهی است که با فریب دادن کاربران صورت می پذیرد.

هک اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است که فعالیت در آن به یکی از روزمرگی های ما تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدئو بوده و متعلق به شرکت فیس بوک می باشد. تاریخچه تاسیس اینستاگرام به سال 2010 و زمانی برمی گردد که دو شخص با نام های کوین سیستورم و مایک کریگر اقدام به انتشار این شبکه اجتماعی در پلت فرم iOS کردند و مدتی پس از آن نسخه اندروید اینستاگرام را منتشر کردند.

هم اکنون با گذشت یک دهه از ایجاد اینستاگرام صدها میلیون نفر در این بستر فعالیت کرده و آن را به یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی دنیا تبدیل کرده اند. طبیعی است هرکجا که اجتماعی بزرگ صورت می گیرد، عده ای خراب کار با اهداف شوم مانند هک اینستاگرام وارد شده و سعی در سواستفاده از قشر ناآگاه این جامعه دارند.

ردیابی گوشی افراد

اغلب افرادی که تلفن همراه مفقود می شود، در اولین قدم این موضوع را به مرکز پلیس اطلاع داده و از آن می خواهند در صورت پیدا کردن تلفن همراه آن ها، وی را مطلع نمایند. در صورتی که خود شما هم می توانید این کار را انجام دهید! و اما چگونه؟

اگر شما جزو افرادی هستید که اطلاعات موجود در تلفن همراه برایتان بسیار حیاتی است، طبیعتا هرکاری می کنید تا امنیت این اطلاعات در بالاترین حد ممکن باشد. یکی از روش هایی که امنیت تلفن همراه و به دنبال آن اطلاعات شما را افزایش می دهد، استفاده از سرویس ردیابی تلفن همراه است

این سرویس به شما این امکان را می دهد که هر وقت تلفن همراه تان مفقود شد، بتوانید آن را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید. این کار به وسیله نصب و استفاده از اپلیکیشنی صورت می گیرد که سرویس ردیابی تلفن همراه بر پایه آن عمل می کند و از این طریق دیگر نگران گم کردن تلفن تان نخواهید بود برای همین است ردیابی گوشی افراد میتوانید کاربردی باشد.

البته این سرویس تنها در مواقعی تلفن همراه شما را ردیابی می کند که روشن باشد و اگر تلفن شما خاموش بوده و مفقود شده است، از راه پیگیری سیم کارت می توانید به محل آن دسترسی پیدا کنید.

برای اینکه از این وضعیت دور بوده و همیشه به موقعیت مکانی و وضعیت والدین تان مشرف باشید، بهترین راهکار استفاده از سرویس هایی است که به صورت لحظه ای گزارش موقعیت مکانی این افراد را روی نقشه به شما ارسال می کند. با استفاده از این سرویس، می توانید با خیالی آسوده از لوکیشن والدین تان با گوگل مطلع بوده و از این طریق احساس امنیت را نیز به پدر و مادر خود هدیه دهید.

منبع: ویرگول