دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

هر آنچه که باید راجب نینجاگرام بدانید

نینجاگرام  هم در واقع یک ربات اتوماتیک و همه کاره برای مدیریت اینستاگرام می باشد که قادر هست کارهای زیادی مثل جذب و خرید فالوور عملیات لایک و کامنت گذاری و بسیاری موارد دیگر را بصورت اتوماتیک و تنظیماتی که کاربر آن را بر عهده ربات میسپارد بطور اتوماتیک انجام دهد.

خرید فالوور

نینجاگرام یکی از ربات های پولی برای اینستاگرام است که البته اگر می خواهید برای استفاده از نینجاگرام هزینه ای پرداخت نکنید می توانید از نینجاگرام کرک شده استفاده کنید که البته برنامه های کرک شده خطرناک مخصوص به خود را دارد. نینجاگرام برای کامپیوتر در دسترس است و  میتوانید با نصب این برنامه بر روی کامپیوتر خود عملیان مدیریت اینستاگرام را با این ربات انجام دهید.


 ربات پست گذار اینستاگرام و دانلود نینجاگرام

نینجاگرام همانطور که گفته شد یکی از نرم افزارهای رایگان برای مدیریت اینستاگرام نیست و اگر می خواهید از این ربات استفاده کنید می توانید از دانلود رایگان نینجاگرام کرک شده و یا  از لایسنس رایگان نینجاگرام استفاده کنید. استفاده از نینجاگرام کرک شده خطرات خاص به خود را دارد اما اگر تمایل به خرید لایسنس نینجاگرام دارید به طور میانگین برای خرید لایسنس آن باید تقریبا ماهی ۳۷ دلار پرداخت کنید. که این هزینه را نیز به دلیل خارجی بودن برنامه باید به صورت دلار پرداخت کنید. اما قبل اؤ خریى لایسنس نینجاگرام بهتر است که این مطلب را کامل بخوانید.


آموزش دانلود رایگان نینجاگرام

نینجا گرام همواره مجموعه از امکانات را برای شما فراهم کرده است که با استفاده از این ابزار مدیریت پیج اینستاگرام برای شما به مراتب راحت تر می شود. قابلین های نینجاگرام به شرح زیر است


قابلیت های ویژه ربات نینجاگرام

فالوکردن خودکار

با استفاده از فیلتر های موجود در برنامه شما به راحتی می توانید کاربران مورد نظر خود را فالوو کنید که همان فالوور اتوماتیک است .


آنفالو کردن خودکار

کاربران با تنظیمات گوناگون، مانند آنهایی که دوباره شما را دنبال نمی‌کنند یا فقط کاربران دنبال‌شده بیش از x روز گذشته.


لایک خودکار

لایک خوکار یا گروهی هزاران تصویر دسته بندی شده در اینستاگرام با کلیک یک دکمه. ارسال خودتان را به طور خودکار لایک کنید، یک تگ را رصد کنید، یا تصاویر از هر جایی در اینستاگرام.


کامنت خودکار و نینجاگرام

به وسیله کامنت خودکار یا اتوماتیک شما می توانید زیر هر پست خود هزاران کامنت یا نظر درج کنید و خود را به اکسپلورر اینستاگرام ببرید.


سوپرلایک

کاربران را هدف‌گیری کنید و تصاویر جدید آنها را با، لایک کنید (می‌توانید مشخص کنید چه تعداد). مؤثرترین روش برای به دست‌آوردن فالوئر های بیشتر. هر چه بیشتر باشد، شما مطمئن می‌شوید که در مقایسه با فقط کلیک یک عکس، مؤثرتر هدف‌گیری می‌کنید.


رصد کلیدواژه‌ها

جستجوی یک تگ را رصد کنید و به طور خودکار تصویرهای جدید را لایک کنید یا فوری کاربران را دنبال کنید. این کار شما را مطمئن می‌کند که فقط کاربران فعال را هدف‌گیری می‌کنید.

https://is.gd/rB6HzN

هدف‌گیری کاربران و تصویرهای دسته بندی شده

کاربران را با تعداد دنبال‌کنندگان یا ارسال‌ها دسته بندی کنید. تصاویر را با تعداد لایک‌ها و سن دسته بندی کنید «جدید»


جستجوی مکان

به طور خودکار عکس‌های گرفته‌شده در یک مکان معین را لایک کنید، یا کاربران ارسال‌کننده از یک مکان را دنبال کنید.

https://is.gd/PoLHHO

تغییر اندازه تصویر

نینجاگرام شامل یک تغییردهنده عمومی اندازه تصویر است. اندازه هر یک از تصاویر را تا ابعاد مورد نظر برای ارسال در اینستاگرام یا هر جای دیگر تغییر دهید.


حفاظت حساب

از تنظیم تأخیر زمانی تصادفی و نیز «قطع» در فواصل برای ماندن در رادار و جلوگیری از اسپم‌شدن استفاده کنید.


پروفایل‌های شخصی

به شکل اختیاری درخواست دنبال‌کردن را به پروفایل‌های شخصی بفرستید، یا کلاً آنها را حذف کنید.


پشتیبانی پروکسی

ضروری نیست، ولی می‌توانید آی‌پی خود را پنهان سازید، اگر احساس می‌کنیذ نیاز دارید. پروکسی‌های شخصی نیز پشتیبانی می‌شوند.


لیست سیاه/ لیست سفید

از عدم دنبال‌کردن دوستان شناخته‌شده خود اجتناب کنید، یا دنبال‌کردن، درج نظر و … افراد خاصی که می‌خواهید پرهیز کنید.

https://is.gd/csVdaS

ایمپورت/ اکسپورت گروهی آیدی‌ها

آیا فهرست سومی از کاربرانی که دوست دارید آنها را دنبال کنید دارید؟ مشکلی نیست! شما می‌توانید نام کاربر یا عکس آیدی‌ها را در یک فایل متنی وارد کنید تا در جایی دیگر پردازش کنید.