دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

دانلود فایل های جدید

دانلود فایل های جدید مثل کتاب یا جزوه و برنامه نویسی و فایل های درسی مثل نمونه سوال و پکیج های جدید و پروژه های جدید و نرم افزار های آماده

شیوه کسب درآمد از بیت کوین در ایران

خب تا به اینجا درباره ارزش بیت کوین و دلایل پر طرفدار بودن آن و ارز های دیجیتال دیگر صحبت کردیم حالا نوبت به آن رسیده است تا روش های کسب درآمد از بیت کوین را به شما بگوییم. در حال حاضر کسب درآمد از بیت کوین دشوار تر از گذشته شده است اما غیر ممکن نیست. روش های بسیاری برای کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد و درباره آن ها به شما توضیحاتی خواهیم داد پس مطمعن باشید که توضیحات را با دقت بخوانید چرا که ممکن است  شما با نتخاب روش اشتباه کسب درآمد از بیت کوین ضرر بزرگی را از نظر مالی تجربه کنید پس با ما همراه باشید.

آیا کسب درآمد از بیت کوین به صورت رایگان امکان پذیر است؟

در پشت پاسخ هایی که برای این پرسش وجود دارد حرف های بسیاری وجود دارد. در حال حاضر افراد بسیاری در سر تا سر جهان به دنبال کسب درآمد از بیت کوین هستند و شاید ممکن است که این امر یعنی بیت کوین رایگان به نظر کلاهبرداری به نظر برسد!

منبع

 

ادامه مطلب ...

کار کردن در منزل با چند شیوه عالی

کار در منزل به وسیله ترجمه

ترجمه دیگر زبان ها به فارسی یکی از روش های کسب درآمد است که بسیاری از افراد در ایران توسط آن کسب درآمد می‌کنند. اگر شما به زبانی به غیر از زبان فارسی تسلط دارید به راحتی قادر خواهید بود تا با ترجه متون بع زبان فارسی یا ترجمه متون فارسی به زبان دیگر کسب درآمد کنید. جالب اینجاست که این شغل هیچ زمانی قدیمی نمی‌شود و همیشه می‌توان بر روی درآمدی که از آن حاصل می‌شود حساب کرد.

کار در منزل به وسیله تولید محتوا

تولید محتوا یکی از روش های جدید بسیار هیجانی دنیای بزرگ اینترنت برای کسب درآمد از طریق این شبکه بزرگ در خانه می‌باشد. برای تولید محتوا تنها کافیست که شما دست به قلم خوبی و ذهنی پر از ایده داشته باشید و توانایی بازی با کلمات را در خود پروش دهید تا بتوانید در بازار تولید محتوا برای خود جایی پیدا کنید و به تولید محتوا در شبکه های مجازی و اینترنت بپردازید. تولید محتوا یکی از آسان ترین روش های کار در منزل می‌باشد و به شدت به شما توصیه می‌شود.

کار در منزل به وسیله تدریس و مشاوره آنلاین

تدریس و مشاوره آنلاین برای همه افرادی که میخواهند در خانه کسب درآمد کنند مناسب نمی‌باشد چرا که به تخصص خاصی نیاز دارد، پس اگر تخصص خاصی در زمینه ایی دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا آن تخصص را با دیگر افراد به اشتراک بزارید و از طریق اشتراک گذاشتن آن ها کسب درآمد کنید. شما برای اینکار لازم است که یک سیستم فیلم برداری مناسب برای خود تهیه کنید و بتوانید به خوبی دانش آموزان خود را در اینترنت پیدا کنید.

ادامه مطلب

دانلود پوستر موبایل ۵G جدید سامسونگ در سال 2019

اینم از مطلب دانلود پوستر موبایل ۵G جدید سامسونگ در سال 2019 که قول داده بودم بنویسمش. حتما تا اخر اون رو بخونید

به تازگی پوستری از موبایل۵G جدید سامسونگ فاش شده است. این دستگاه به سری گلکسیAتعلق دارد و به نظر می رسد نمایشگر آن ۶.۷ اینچی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، سامسونگ اخیرا اعلام کرده مشغول تولید یک موبایل ۵G جدید است که احتمالا در سری «گلکسی اس» عرضه نمی شود.

 در عوض این دستگاه به سریA تعلق دارد و گلکسیA۹۰ ۵G نام گرفته است. اکنون به نظر می رسد پوستر این موبایل ۵G جدید سامسونگ فاش شده است.

در این پوستر دستگاهی با شماره مدلSM-A908N نشان داده شده و  در رندرهای موبایل جلو و پشت آن دیده می شود. این موبایل شامل نمایشگر اینفینیتی با بریدگی شبیه قطره آب است. پشت دستگاه نیز  سه دوربین به طور عمودی قرار گرفته اند. تمام حسگرها نیز در یک ماژول هستند. فلش LED نیز زیر ماژول دوربین قرار دارد.

در این دستگاه تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ نصب شده است. همچنین تخمین زده می شود موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچیFHD+ Super AMOLED  داشته باشد. دوربین پشتی اصلی ۴۸مگاپیکسلی است.

البته سامسونگ هنوز این مدل را به طور رسمی اعلام نکرده اما پیش بینی می شود به زودی از آن رونمایی کند.

گوشی 5G سامسونگ احتمالا سال 2019 عرضه شود

اطلاعات تازه‌ای از گوشی 5G سامسونگ به دست آمده است. ... است تا نخستین گوشی مجهز به اینترنت 5 جی خود را سال 2019 عرضه کند. ... داشت که ظاهرا به مودم جدید X24 با پشتیبانی از 5G و نرخ دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه‌ای مجهز خواهد بود.

معرفی بهترین گوشی‌هایی که در نیمه دوم

 سال ۲۰۱۹ یکی از بهترین سال‌ها در زمینه تولید گوشی هوشمند بود، در این گزارش به ... معرفی جذاب‌ترین پرچمدارانی که در نیمه دوم سال 2019 معرفی خواهند شد ... همچون اپل، سامسونگ، هوآوی و شیائومی، از پرچمداران مهمی در نیمه دوم سال رونمایی خواهند ... حال زمان آن رسیده که موتورولا در پرچمدار جدید خود، ماژول‌های مغناطیسی موتو مود را ...

منبع: خبرگزاری مهر